Thursday, May 10

Review result..@.@

Assalamuallaikum..
Result aku x de la segempak budak2 lain sebab ak bkn la pandai sgt pon..sederhana je la.huhu..tp ak still bersyukur dgn ape yg Allah S.W.T tlh kurniakan dkat aku..




nah..hasil sepanjang bertungkus lumus, bersengkang mata sepanjang semester 2..kau ingt senang nk ke hbiskan satu sem nih..adoii..mcm2 dugaan, cabaran yg kene tempuh..=.="


dan....






alhamdullilah..aku bersyukur sgt sbb permohonan kolej ak berjaya..yeay!!
kau mampu nk mintak rayuan..dgn interview bagai..
aku dh serik sbb sem lpas permohonan kolej ak x berjaya..terduga jgak la ak..
kena interview dgn panel..kena jwb soalan critical thinking bagai..dupdapdupdap..haishh..

ak harap semester depan smuanye berjalan lancar..even ada masalah pon, ak harap ak dapat hadapi dgn tenang..dan pointer untuk sem dpan lagi bertambah..chaiyokk..


GOOD LUCK FOR SEMESTER 3..YEAY!!

#eksaited nak bukak sem sbb sem dpan ada subjek Mandarin..

Till then, bye..:)

Monday, May 7

#Lagu di BLOG..heee.:)

Assalamuallaikum..
just nk share dgn korang ak punya backgroung music dkt blog nih..
biarlah sentap jiwang sikit asalkan muzik dgn lirik die best di dgr..kan2?

lagu ni by Vanessa Angel feat Nicky Tirta..
sweet gituu kan..:)


 

nah lirik die..

Ku ingin kau tahu, ku ingin kau selalu
Dekat denganmu setiap hariku
Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Ku tak melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu
Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu
Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku
Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya
Ku tak (ku tak) melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu
Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu
Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku, cintaku
Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu
Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku
Sungguh indah cintaku, indah cintaku